Har du följt min artikelserie, ”Skapa digitala lektioner tillsammans med dina elever”?


Serien består av totalt 5 avsnitt där jag går igenom hela proceduren hur du laddar ner och installerar programdelarna.  Se här: https://digitalskola.wordpress.com/2016/02/01/skapa-digitala-lektioner-tillsammans-med-dina-elever-del-1/

Nu har jag skapat en demo sajt som ni kan använda och testa en del av de funktioner som finns i det programpaket som beskrivs i serien. Eftersom produkten innehåller mer än 60 olika ”appar” så har jag begränsat installationen till dokument delning och bloggfunktioner. Ni får använda detta fritt utan restriktioner.

One thought on “Har du följt min artikelserie, ”Skapa digitala lektioner tillsammans med dina elever”?

Kommentera

