Rektor Edward: Långsiktighet tack!


See on Scoop.itDigitala verktyg för lärandet.

Jag är en eldsjäl! Jo, jag menar det på allvar. Jag brinner för skolutveckling och jag ser till att min, och andras, skola utvecklas. Som tur är så är jag inte ensam om det. Varken på min skola eller i min stad. Vi är många, och det gör att utvecklingen går fortare fram hos oss än hos andra. Och det är ju bra. För oss. Men det finns ju de där ”andra”. De som inte utvecklas på samma sätt. Och så ska det inte vara. De ”andra” skolornas elever måste ju också få utveckling (vilket de säkert får men ser bättre ut i text att uttrycka sig lite drastiskt).

See on edwardrektor.blogspot.fr

Kommentera

